Η συμπληρωματική χορήγηση colostrum δεν αυξάνει τη συγκέντρωση του IGF-1

Το βόειο πρωτόγαλα είναι διαθέσιμο σε καταστήματα υγιεινής διατροφής  και ως συμπλήρωμα διατροφής στον αθλητισμό...

Άριστη στοματική υγιεινή

Στοματική Υγιεινή είναι το σύνολο των ενεργειών για την φροντίδα των δοντιών, ούλων και της στοματικής κοιλότητας γενικά.

Προβιοτικά και Αλλεργία: Τι ισχύει τελικά?

Με την είσοδο της άνοιξης η συζήτηση για την προστασία από τις αλλεργίες ‘φουντώνει’ κάθε χρόνο. Πολλές έρευνες επικεντρώνονται στη μελέτη της δράσης των προβιοτικών στην εμφάνιση κάποιων μορφών αλλεργίας.

Θωρακίστε τον Oργανισμό των αγαπημένων σας

Οι ξέγνοιαστες μέρες του καλοκαιριού, δίνουν τη θέση τους στις φθινοπωρινές ημέρες του Σεπτεμβρίου. Για να είναι κι αυτές εξίσου ξέγνοιαστες και να συγκεντρωθούμε στην προετοιμασία των σχεδίων μας για την νέα εποχή, είναι απαραίτητο να διατηρήσουμε την υγεία μας.

Γλυκός Σεπτέμβρης... Back to Work - Back to Action!

Η επιστήμη ορίζει ως φυσική κατάσταση το επίπεδο που βρίσκονται όλες οι σωματικές, ψυχικές και πνευματικές παράμετροι στην δεδομένη χρονική στιγμή. Το γλυκό καλοκαίρι που σταδιακά αποχαιρετάμε, επηρέασε όμορφα το σώμα, το πνεύμα και την ψυχή μας: είμαστε στην καλύτερη φυσική κατάσταση της χρονιάς!

Στοματική περιποίηση με Aloe Vera

Η καλή στοματική υγιεινή μας εξασφαλίζει πολύ περισσότερα από ένα γοητευτικό χαμόγελο. Όλο και περισσότερες μελέτες συγκλίνουν στο ότι η κακή υγεία του στόματος σχετίζεται με την εμφάνιση διαφόρων ασθενειών στο αίμα και το κυκλοφορικό. Η φροντίδα των δοντιών μας προσφέρει γενικότερη υγεία και είναι σημαντικό να το διδάξουμε στα παιδιά μας από νωρίς, ώστε να υιοθετήσουν ορθές πρακτικές στην στοματική περιποίηση.  Αυτές περιλαμβάνουν βούρτσισμα των δοντιών με μια ήπια οδοντόβουρτσα μετά από κάθε γεύμα, χρήση οδοντικού νήματος και αποφυγή κατανάλωσης τροφίμων που περιέχουν σάκχαρα ενδιαμέσως των γευμάτων.

Είναι αποτελεσματικός ο συνδυασμός της δίαιτας, της άσκησης και της θειικής γλυκοζαμίνης στην πρόληψη της οστεοαρθρίτιδας?

Σε πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε τον περασμένο Φεβρουάριο εξετάζεται κατά πόσο ο συνδυασμός της άσκησης με τη διατροφή (DEP) και τη συμπληρωματική χορήγηση θειικής γλυκοζαμίνης, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της εμφάνισης οστεοαρθρίτιδας σε γυναίκες.

Πολυλειτουργικές Φυτικές ίνες

Στη γνωστή κατηγορία των υδατανθράκων ανήκουν τα σάκχαρα, το άμυλο, αλλά και οι φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες είναι πολύ σημαντικές για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Οι φυτικές ίνες δεν αποδίδουν θερμίδες και αποβάλλονται από τον οργανισμό βοηθώντας την εύρυθμη λειτουργία του.

Μικρές ανοιξιάτικες εξορμήσεις: Είναι εύκολο να ρυθμίσω το βάρος μου;

Είναι γεγονός ότι οι μικρές εξορμήσεις σε κοντινούς προορισμούς είναι πιο συχνές από την άνοιξη και μετά. Η περίοδος που ακολουθεί χαρακτηρίζεται από περισσότερες συναντήσεις με φίλους και γενικά περισσότερες ώρες και γεύματα εκτός σπιτιού.

Συνδέεται η Βιταμίνη D με την παχυσαρκία;

Η παχυσαρκία είναι μία χρόνια νόσος που μπορεί να συνδέεται με τη δυσλειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Δεδομένα δείχνουν ότι ο αυξημένος κίνδυνος για την εμφάνιση παχυσαρκίας σχετίζεται με τα χαμηλά επίπεδα της βιταμίνης D.

Σελίδα 1 από 9

Κορυφαία θέματα Διατροφής

Κύλιση στην Αρχή